Počet záznamů: 1  

Telemarketing v praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Santlerová, Květoslava, 1955- - Autor
    2., aktualiz. a rozš. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3928-1 (brož.)
     telefonická komunikace  telemarketing  call centra
     příručky
    SignaturaC 344.508
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Telemarketing v praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.508   

    Údaje o názvuTelemarketing v praxi : jak profesionálně telefonovat se zákazníky / Květoslava Santlerová a kolektiv
    Záhlaví-jméno Santlerová, Květoslava, 1955- (Autor)
    Údaje o vydání2., aktualiz. a rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis222 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3928-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002219608
    PoznámkyTerminologický slovník
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla telefonická komunikace * telemarketing * call centra
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.772:654.15 , 658.8:654.15 , 005.346:654.151 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Telemarketing v praxi
    Jediný český průvodce profesionální telefonickou komunikací je určen manažerům klientských center (call center), telefonním operátorům, pracovníkům vymáhajícím pohledávky či prodejcům. V novém vydání najdete aktuální data a nové zajímavé informace, např. nejčastější chyby při prezentaci produktu, základní typy dlužníků nebo nový pohled na využívání skriptu. Ve zcela nové kapitole se dozvíte, jak zvýšit efektivitu práce operátora z hlediska osobnostní typologie MBTI. Autoři v knize postupují od poskytování základních informací po telefonu přes aktivní prodej až po velmi specifické oblasti, jako je vymáhání pohledávek či telefonování v krizových situacích. Věnují se osobnosti telefonního operátora, faktorům úspěšnosti telemarketingu, struktuře telefonního hovoru, překonávání námitek či jednání s VIP klientelou. Druhá část knihy provází manažery výběrem pracovníků, jejich motivací, hodnocením, kontrolou a koučováním. Publikace obsahuje řadu ukázek, příkladů i praktický slovníček pojmů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.