Počet záznamů: 1  

Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Ryglová, Kateřina - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il., mapy ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-4039-3 (brož.)
      Burian, Michal, - Autor   Vajčnerová, Ida, - Autor
     cestovní ruch  cestovní ruch  management cestovního ruchu  marketing cestovního ruchu
     příručky
    SignaturaC 344.512
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.05.2024)C 344.512   

    Údaje o názvuCestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi / Kateřina Ryglová, Michal Burian, Ida Vajčnerová
    Záhlaví-jméno Ryglová, Kateřina (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis213 s. : il., mapy ; 24 cm
    ISBN978-80-247-4039-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002219609
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Burian, Michal, 1957- (Autor)
    Vajčnerová, Ida, 1967- (Autor)
    Předmět.hesla cestovní ruch * cestovní ruch - Česko * management cestovního ruchu * marketing cestovního ruchu
    Forma, žánr příručky
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT 338.48 , 658.114 , 338.486 , 338.487:658.8 , (437.3) , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
    Cestovní ruch - podnikatelské principy a příležitosti v praxi
    Prakticky zaměřená publikace s mnoha příklady je určena zejména podnikatelům v cestovním ruchu, pracovníkům veřejné správy a vzhledem k tomu, že představuje i teoretická východiska, tak i studentům středních a vysokých škol. Kniha pojednává o jednotlivých oblastech cestovního ruchu (CR): počínaje ubytovacími a stravovacími službami přes dopravní služby až po služby průvodců a cestovní kanceláře a agentury. Dále se věnuje řízení destinace a financování rozvoje CR a legislativním podmínkám CR, aplikuje principy marketing managementu do cestovního ruchu a přibližuje specifické techniky a formy CR. Čtivá publikace shrnuje všechny důležité oblasti cestovního ruchu (teoretické východisko plus praktická aplikace) a poskytuje tak čtenářům komplexní přehled od obecných zákonitostí až po specifické nástroje řízení cestovního ruchu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.