Počet záznamů: 1  

Kázeňské problémy ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bendl, Stanislav, 1965- - Autor
    Aktualiz. a dopl. vyd. - V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011 - 264 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7387-436-0 (brož.)
     školní kázeň
     monografie
    SignaturaC 344.527

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Kázeňské problémy ve škole

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 344.5272681259225Lidickávolný výběrjen rez. Doba výp. 30 dní
    Údaje o názvuKázeňské problémy ve škole / Stanislav Bendl
    Osobní jméno Bendl, Stanislav, 1965- (Autor)
    Údaje o vydáníAktualiz. a dopl. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011
    ISBN978-80-7387-436-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002173283
    Poznámky500 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla školní kázeň
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT (048.8) , 37.091.5
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu psychologických směrů a škol. V knize jsou představeny jak specifické kázeňské programy zahraniční provenience, tak autorův návrh opatření na podporu kázně ve školách. Důraz je kladen na myšlenku, že účinné řešení (ne)kázně není věcí jednoho dílčího či izolovaného opatření, nýbrž vyžaduje komplexní přístup. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1