Detail záznamu
Počet záznamů: 1
Kázeňské problémy ve škole
Bendl, Stanislav, 1965- - Autor
Aktualiz. a dopl. vyd. - V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011 - 264 s. : il. ; 20 cm
ISBN 978-80-7387-436-0 (brož.)
školní kázeň
monografieSignatura C 344.527 0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře
Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.
Signatura Čár.kód Lokace Dislokace Info Místo C 344.527 2681259225 Lidická volný výběr jen rez. Doba výp. 30 dní Údaje o názvu Kázeňské problémy ve škole / Stanislav Bendl Osobní jméno Bendl, Stanislav, 1965- (Autor) Údaje o vydání Aktualiz. a dopl. vyd. Vyd.údaje V Praze : Stanislav Juhaňák - Triton, 2011 ISBN 978-80-7387-436-0 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002173283 Poznámky 500 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla školní kázeň Forma, žánr monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT (048.8) , 37.091.5 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY V řadě zemí, zejména anglosaských, vedla neúnosná míra kázeňských problémů ve školách spolu se složitostí fenoménu kázně ke konstituování pedagogické subdisciplíny zvané „Classroom Management“. Publikace nahlíží na kázeň jako na komplexní fenomén, poukazuje na souvislosti kázně a společenskovědních disciplín, zejména pedagogiky a psychologie. Zabývá se vazbami mezi společností, školou a kázní, poukazuje na dobovou a společenskou podmíněnost kázně i na transkulturní rozdíly v oblasti chování a oceňování osobnostních vlastností. Publikace pohlíží na kázeň jako na antropologickou konstantu. Prezentuje kázeň jako nástroj ochrany žáků a učitelů ve školách. Analyzuje funkce kázně ve škole a ve společnosti, poukazuje na nutnost reinterpretace pojmu kázeň ve vztahu k současné době. Podává přehled technik, pomocí kterých lze diagnostikovat projevy školní (ne)kázně. Velká pozornost je věnována kázni z pohledu psychologických směrů a škol. V knize jsou představeny jak specifické kázeňské programy zahraniční provenience, tak autorův návrh opatření na podporu kázně ve školách. Důraz je kladen na myšlenku, že účinné řešení (ne)kázně není věcí jednoho dílčího či izolovaného opatření, nýbrž vyžaduje komplexní přístup. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czLoading...
Počet záznamů: 1