Počet záznamů: 1  

Tradiční a nové v marketingové komunikaci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 218 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-04-0 (brož.)
    Protipóly marketingové komunikace
     marketingová komunikace  reklama a propagace  mediální komunikace
     kolektivní monografie
    SignaturaC 344.238
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Tradiční a nové v marketingové komunikaci
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.238   

    Title statementTradiční a nové v marketingové komunikaci / Radim Bačuvčík a kol.
    Main entry-name Bačuvčík, Radim, 1975- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataZlín : VeRBuM, 2011
    Phys.des.218 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-04-0 (brož.)
    National bibl. num.cnb002201091
    Edition Protipóly marketingové komunikace
    NoteNa obálce nad názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 200 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Language noteČást. anglický a slovenský text, anglická a slovenská resumé
    Another responsib. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací (Other)
    Subj. Headings marketingová komunikace * reklama a propagace * mediální komunikace
    Form, Genre kolektivní monografie
    Conspect659 - Reklama. Public relations. Média
    UDC 658.8:316.77 , 659.1 , 316.772.4 , (048.8:082)
    CountryČesko
    Languagečeština ; angličtina ; slovenština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987042&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Tradiční a nové v marketingové komunikaci
    Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.