Počet záznamů: 1  

Marketing symfonických orchestrů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bačuvčík, Radim, 1975- - Autor
    1. vyd. - Zlín : VeRBuM, 2011 - 184 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-87500-03-3 (brož.)
    2001-2010
     symfonické orchestry  marketing kultury  marketingový management  vážná hudba  poslech hudby  marketingový výzkum
     Morava (Česko)
     studie
    SignaturaC 344.237
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing symfonických orchestrů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 344.237   

    Údaje o názvuMarketing symfonických orchestrů : publikum a veřejnost moravských filharmonií / Radim Bačuvčík
    Záhlaví-jméno Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeZlín : VeRBuM, 2011
    Fyz.popis184 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-87500-03-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002194709
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.Anglické a německé resumé
    Předmět.hesla 2001-2010 * symfonické orchestry - Česko * marketing kultury * marketingový management * vážná hudba * poslech hudby - Česko * marketingový výzkum - Česko - 2001-2010 * Morava (Česko)
    Forma, žánr studie
    Konspekt316.7 - Sociologie kultury. Kulturní život
    MDT 785.11.071 , 316.7:658.8 , 658.8:005 , 78.03 , 78.01 , 658.8:005.52 , (437.32) , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000987041&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing symfonických orchestrů
    Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi kulturním prostředím v těchto čtyřech městech, charakteristikami publika jednotlivých orchestrů, jejich produkty, prostředím konání koncertů, specifiky cenotvorby a používanými nástroji marketingové komunikace. Jádro studie tvoří dvě výzkumné sondy do postojů filharmonického publika a obecné veřejnosti k vážné hudbě a k symfonickým orchestrům. Takto získané informace jsou konfrontovány s informacemi ze samotných institucí, vlastním pozorováním marketingových aktivit a s poznatky prezentovanými v cizojazyčné odborné literatuře na téma uměleckého či kulturního marketingu. Studie si všímá dílčích aspektů marketingového řízení regionálních symfonických orchestrů, tedy proměn jejich marketingového prostředí, především prostředí společenského a konkurenčního, možností segmentace publika, otázky tvorby produktu a jeho zákaznických benefitů, podmínek konzumace hudby a jejích ekonomických a společenských nákladů, možností propagace vážné hudby a podmínek financování její produkce včetně využití nástrojů fundraisingu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.