Počet záznamů: 1  

Zuzanka a Petr v bludišti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Drijverová, Martina, 1951- - Autor
    Brno : Computer Press, 2011 - 64 s. : il. (převážně barev.) ; 30 cm
    ISBN 978-80-251-3164-0 (brož.)
      Otčenášek, Vojtěch, - Ilustrátor
     děti školního věku  rozvoj myšlení
     publikace pro děti  pracovní sešity
    SignaturaB 52.010

    1x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    B 52.010 b2681258297Na Sadech dětskéDoba výp. 30 dní
    Údaje o názvuZuzanka a Petr v bludišti : udělej si vlastní knížku : pohádkový příběh se zábavnými úkoly pro malé školáky / Martina Drijverová ; ilustrace Vojtěch Otčenášek
    Část názvuZuzanka a Petr v bludišti - udělej si vlastní knížku
    Osobní jméno Drijverová, Martina, 1951- (Autor)
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2011
    ISBN978-80-251-3164-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002220146
    Dal.odpovědnost Otčenášek, Vojtěch, 1982- (Ilustrátor)
    Předmět.hesla děti školního věku * rozvoj myšlení
    Forma, žánr publikace pro děti * pracovní sešity
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    0/9-053.2 - Literatura pro děti a mládež (naučná)
    MDT 316.346.32-053.5 , 159.955 , (0.053.2) , (076.1)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37 - Pedagogika. Výchova a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Kniha na pomoc malým školákům. Dítě prochází pohádkově-fantastickým příběhem Petra a Zuzanky, kteří si umějí báječně vymýšlet. Občas ale potřebují pomoci. A tehdy je na dítěti, které s knížkou pod vedením rodičů pracuje, aby rozhodlo, jak bude příběh pokračovat, zvolilo správnou variantu řešení či jen uplatnilo vlastní názor na vzniklou situaci. Dítě čte text, vytištěný velkými písmeny, rodiče věty doplňují. Postupem času, jak se nácvik čtení prohlubuje, přibývá částí určených dětem. Po každém krátkém (dějově uzavřeném) odstavci je připravena motivační otázka, úkol či hra. Dítě se takto (aniž si to uvědomuje) zdokonaluje ve čtení, psaní, kreslení a počítání. Může i zpívat, recitovat a hlavně uplatňuje vlastní názor a vlastní logickou úvahu. Jakmile je kniha dočtena a doplněna, vzniká svědek vývoje dítěte, originál a skutečně „vlastní knížka“. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...