Počet záznamů: 1  

Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Gulová, Lenka, 1965- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 223 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5342-7 (brož.)
    Sociálně pedagogický výzkum
     romské děti  základní vzdělávání  integrovaná výchova a vzdělávání  multikulturní výchova  sociální pedagogika
     kolektivní monografie
    SignaturaC 343.837
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 343.837   

    Údaje o názvuAnalýza vzdělávacích potřeb romských žáků / Lenka Gulová a kol.
    Záhlaví-jméno Gulová, Lenka, 1965- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Fyz.popis223 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5342-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002164902
    Edice Sociálně pedagogický výzkum
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla romské děti - Česko * základní vzdělávání - Česko * integrovaná výchova a vzdělávání - Česko * multikulturní výchova - Česko * sociální pedagogika - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT (=214.58)-053.2 , 373.3 , 37.043.2 , 37.013.42 , (437.3) , (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20112164902_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků
    Tým pedagogů z Katedry sociální pedagogiky PdF MU se více než deset let zabývá integrací sociálně znevýhodněných skupin. V posledních pěti letech vstupuje čím dál výrazněji do těchto rozvojových a vzdělávacích programů výzkumné šetření, které se snaží postihnout nejrůznější oblasti vzdělávání dětí a mladých lidí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Pro většinu výzkumných šetření byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie. Výzkumné cíle byly směřovány k sociálně znevýhodněným skupinám, především k oblastem výchovy a vzdělávání, současně se zaměřovaly na oblasti integrace a rovných příležitostí. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.