Počet záznamů: 1  

Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chromý, Jan, 1956- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Verbum, 2010 - 128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-904415-2-1 (brož.)
    Komunikace a média ;
     komunikace (sdělování)  masmédia  mediální komunikace
     monografie
    SignaturaC 343.368
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 343.368   

    Title statementKomunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu / Jan Chromý
    Main entry-name Chromý, Jan, 1956- (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Verbum, 2010
    Phys.des.128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904415-2-1 (brož.)
    National bibl. num.cnb002162439
    Edition Komunikace a média ; 1
    Note300 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii a rejstřík
    Language noteAnglické resumé
    Subj. Headings komunikace (sdělování) * masmédia * mediální komunikace
    Form, Genre monografie
    Conspect316.4/.7 - Sociální interakce
    UDC 316.77 , 316.774 , 316.772.4 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201106/contents/nkc20112162439_1.pdf
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Document kindBOOKS
    Komunikace a média pro využití v hotelnictví a cestovním ruchu
    Každé médium je tedy v prvé řadě základním prostředkem jakékoliv komunikace. Jednotlivé druhy a formy komunikace se od sebe liší nejen technologiemi (médii), které mohou využívat, tzn. prostředky, které používají, ale hlavně svými možnostmi, jak působit na adresáta předávaného sdělení. Nejen po stránce psychologické, sociologické, politické apod., ale také v závislosti na velikosti a vlastnostech cílové skupiny. Komunikace současně tvoří mimo jiné základ marketingových činností. To vše se v různých souvislostech a z různých příčin vyvíjí a zdokonaluje. Tato monografie přináší nejen přehled výše uvedeného, ale zabývá se některými dosud nepublikovanými, případně málo a nejednotně publikovanými souvislostmi několika oborů. Znalost zmíněných souvislostí může přinést nové pohledy a nová řešení některých důležitých praktických činností v oblasti marketingové komunikace v oborech hotelnictví a cestovního ruchu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.