Počet záznamů: 1  

Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Chromý, Jan, 1956- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Verbum, 2010 - 128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-904415-3-8 (brož.)
    Komunikace a média ;
     marketing  marketingová komunikace  public relations  reklama a propagace
     monografie
    SignaturaC 343.312
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 343.312   

    Údaje o názvuMarketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu / Jan Chromý
    Záhlaví-jméno Chromý, Jan, 1956- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Verbum, 2010
    Fyz.popis128 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-904415-3-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002162440
    Edice Komunikace a média ; 2
    Poznámky300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla marketing * marketingová komunikace * public relations * reklama a propagace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.8:316.77 , 659.4 , 659.1 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000982528&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing a média v hotelnictví a cestovním ruchu
    Marketingové aktivity jsou nedílnou součástí každého podnikání. Každá z forem marketingové komunikace má svá specifická pravidla, která vycházejí z určitých cílů. Dosažení stanovených cílů je podloženo výbornými znalostmi všech aspektů komunikace a výše zmíněných pravidel. Rozdílná pravidla a také aspekty komunikace souvisí s dosahováním rozdílných cílů v obecné rovině. K tomu dále přistupují aspekty, které ovlivňují účinnost komunikace, a také pravidla jejích jednotlivých marketingových forem. Tato publikace přináší popis základních aspektů a pravidel, a zabývá se popisem všech základních souvislostí marketingových komunikací. Přínos proti jiným podobným publikacím lze spatřovat ve snaze o důslednější využívání základních pedagogicko-didaktických aspektů v teorii marketingové komunikace Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.