Počet záznamů: 1  

Mediální komunikace pro management

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha

    1.Mediální komunikace pro management


     Bednář, Vojtěch, 1979- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2011 - 153 s. : 21 cm
    ISBN 978-80-247-3629-7 (brož.)
    Žurnalistika a komunikace
     management  mediální komunikace  masmédia
     příručky
    SignaturaC 342.321

    0x k půjčení domů a 0x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Mediální komunikace pro management
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfo
    C 342.3212681253494LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 22.11.2017)
    Údaje o názvuMediální komunikace pro management / Vojtěch Bednář
    Osobní jméno Bednář, Vojtěch, 1979- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis153 s. : il., portréty ; 21 cm
    ISBN978-80-247-3629-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002176265
    Edice Žurnalistika a komunikace
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    Předmět.hesla management * mediální komunikace * masmédia
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 005 , 316.772.4 , 316.774 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://aleph.vkol.cz:80/F?func=service&doc_library=SVK01&doc_number=000978865&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
    Druh dok.Knihy
    Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit novináře, jak se na komunikaci s nimi připravit, jak odpovídat na otázky, jak prezentovat své informace. Věnuje se i krizové komunikaci - pomůže v situacích, kdy vás média prezentují ve špatném světle, osvětlí postupy, když vás média ignorují. Díky ní se budete umět bránit chybám, odrážet útoky a být partnery novinářů tak, aby oni byli efektivními partnery vás. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz