Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Karlíček, Miroslav, 1979- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)
      Král, Petr, - Autor
     marketingová komunikace
     monografie
    SignaturaC 342.197
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 342.197   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král
    Záhlaví-jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2011
    Fyz.popis213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3541-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002163364
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (Autor)
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr monografie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace
    Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.