Počet záznamů: 1
Karlíček, Miroslav, 1979- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2011 - 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm
ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.)
Král, Petr, - Autor
marketingová komunikace
monografieSignatura C 342.197 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingová komunikace : jak komunikovat na našem trhu / Miroslav Karlíček, Petr Král Záhlaví-jméno Karlíček, Miroslav, 1979- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2011 Fyz.popis 213 s. : il. (některé barev.) ; 24 cm ISBN 978-80-247-3541-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002163364 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (Autor)
Předmět.hesla marketingová komunikace Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha komplexně a čtivě seznamuje s nástroji marketingové komunikace a jejich aplikacemi na našem trhu. Srozumitelný text je doplněn mnoha příklady z české a částečně i slovenské praxe. Po seznámení s modelem marketingové komunikace a problematikou komunikačního plánování se dozvíte vše podstatné o funkcích a praktickém využití jednotlivých prvků komunikačního mixu. Po přečtení knihy byste měli umět stanovit správné komunikační cíle, zvolit odpovídající komunikační strategii a vybrat vhodné komunikační nástroje. Kniha se od zahraničních publikací, které jsou dostupné v ČR a SR, odlišuje příklady výhradně z domácích podmínek. Na rozdíl od jiných publikací poskytuje komplexní a konzistentní náhled na danou problematiku, nikoliv jen dílčí aspekty marketingové komunikace. Velkou předností knihy je také to, že se na ní podílelo množství expertů z marketingové praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1