Počet záznamů: 1  

Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jedlička, Richard - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 246 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-788-6 (brož.)
     žáci  výchovné poradenství  hlubinná psychologie  vývoj osobnosti  socializace  dětství  dospívání
     monografie
    SignaturaC 342.069
    Umístění 159.923 - Psychologie osobnosti
    Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 342.069   

    Údaje o názvuVýchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie / Richard Jedlička
    Záhlaví-jméno Jedlička, Richard (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2011
    Fyz.popis246 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-788-6 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002126267
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla žáci * výchovné poradenství * hlubinná psychologie * vývoj osobnosti * socializace * dětství * dospívání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 373.3.011.3-052 , 37.048 , 159.964 , 159.923.2 , 316.614 , 159.922.73 , 159.922.8 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201103/contents/nkc20102126267_1.pdf
    Ve volném výběru159.923 - Psychologie osobnosti
    Druh dok.KNIHY
    Výchovné problémy s žáky z pohledu hlubinné psychologie
    Autor ve své knize vychází z výchovného přístupu, jenž respektuje individuální zvláštnosti žáků. S vědomím náročnosti tohoto přístupu a s oporou o řadu kazuistik dokládá, jak může být individualizovaný přístup v konkrétních případech úspěšně realizován u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, v případě hrozby sociálně patologického vývoje, nebo naopak při podpoře latentního nadání. Cílem jeho textu je srozumitelně vyložit, jak různé analytické směry rozumějí problematice socializace v rámci rodiny (ve vztazích k rodičům a sourozencům) i školy (ve vztahu učitel žák). Autor na konkrétních příkladech demonstruje, jak pochopení podstaty raných frustrací a poruch v sociálních vazbách usnadňuje porozumění aktuálním vztahovým problémům u dospívajících. Kniha vychází s podporou Metropolitní univerzity Praha. doc. PhDr. Richard Jedlička, Ph.D. je původně zdravotník a psychoanalyticky zaměřený psychoterapeut. Řadu let externě vyučoval na katedře pedagogiky Filozofické fakulty UK, v Ústavu pro lékařskou etiku a ošetřovatelství na 3. LF UK a v Ústavu teorie a praxe ošetřovatelství 1. LF UK. V současné době působí jako vysokoškolský pedagog a vede oddělení pedagogicko-psychologických disciplín katedry humanitních věd Metropolitní univerzity Praha. Je rovněž odborným garantem výuky psychologie na katedře pedagogiky a psychologie FP TUL v Liberci. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.