Počet záznamů: 1  

Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Skutil, Martin, 1978- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2011 - 254 s. : il.
    ISBN 978-80-7367-778-7 (brož.)
     pedagogický výzkum  psychologický výzkum
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 341.547

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 2 ks k dispozici - viz exempláře

    Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelstvíZáklady pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství

    Najdete ve volném výběru. Podrobné informace o uložení najdete v tabulce exemplářů.

    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 341.5472681250692LidickáLidická - půjčovnavypůjčený (Doba výp. 30 dní; do 15.10.2020)
    C 341.547 v12681250693LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    Údaje o názvuZáklady pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství / Martin Skutil a kol.
    Osobní jméno Skutil, Martin, 1978- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2011
    ISBN978-80-7367-778-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002126258
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesla pedagogický výzkum * psychologický výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 37.012 , 159.9.07 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.015.3 - Pedagogická psychologie
    Druh dok.KNIHY
    Základy pedagogicko-psychologického výzkumu pro studenty učitelství
    Publikace se zaměřuje na výzkum v pedagogice a psychologii s ohledem na učitelskou profesi. Je svou povahou didaktická. Záměrem autorů je ukázat a zpřístupnit budoucím i stávajícím učitelům možnosti a limity kvalitativních a kvantitativních výzkumných přístupů v takové podobě, aby byli schopni porozumět publikovaným výzkumům a využít jejich výsledky, případně realizovat vlastní výzkumná šetření, a to nejen v průběhu studia, ale i následně ve své praxi. Kniha se zabývá oběma přístupy současně a je cílena na učitelskou profesi. Právě v tom tkví, oproti zavedeným metodologickým publikacím, její ojedinělost. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...

Počet záznamů: 1