Počet záznamů: 1
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV
Bartoňová, Miroslava, 1965- - Autor
1. vyd. - Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2010 - 384 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-201-7 (Paido), ISBN 978-80-210-5331-1 (Masarykova univerzita)
Vítková, Marie, - Autor
integrovaná výchova a vzdělávání základní školy speciální pedagogika děti se zdravotním postižením problémové děti pedagogika nadaných
monografieSignatura C 341.340 Umístění 376 - Speciální pedagogika Údaje o názvu Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. = Education pupils with special educational needs IV. / Miroslava Bartoňová, Marie Vítková et al. Souběž.n. Education pupils with special educational needs IV. Záhlaví-jméno Bartoňová, Miroslava, 1965- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Paido : Masarykova univerzita, 2010 Fyz.popis 384 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-201-7 (Paido) 978-80-210-5331-1 (Masarykova univerzita) Číslo nár. bibl. cnb002158738 Poznámky "Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání"--Rub tit. s. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky Jazyková pozn. Anglická resumé Dal.odpovědnost Vítková, Marie, 1947- (Autor)
Předmět.hesla integrovaná výchova a vzdělávání * základní školy * speciální pedagogika * děti se zdravotním postižením * problémové děti * pedagogika nadaných Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 37.043.2 , 373.3 , 376 , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 316.346.32-053.2-056.49 , 37.01:159.928.23 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 376 - Speciální pedagogika Druh dok. KNIHY V odborné knize je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluze žáků se speciálními potřebami do základní školy s důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1