Počet záznamů: 1  

Overcoming consumer biases in the choice of pricing schemes

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Shestakova, Natalia - Autor
    Prague : CERGE-EI, 2010 - 42 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.), ISBN 978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
    Working paper series,
     spotřebitelské chování  předsudky  experimentální ekonomie
     studie
    SignaturaC 341.191
    Umístění 33 - Ekonomie. Ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 341.191   

    Údaje o názvuOvercoming consumer biases in the choice of pricing schemes : a lab experiment / Natalia Shestakova
    Záhlaví-jméno Shestakova, Natalia (Autor)
    Vyd.údajePrague : CERGE-EI, 2010
    Fyz.popis42 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7343-216-4 (Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium UK : brož.)
    978-80-7344-206-4 (Národohospodářský ústav AV ČR : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002131058
    Edice Working paper series (CERGE-EI) ; 418
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Jazyková pozn.České resumé
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * předsudky * experimentální ekonomie
    Forma, žánr studie
    Konspekt33 - Ekonomie
    MDT 366.1 , 316.647.8 , 33-028.77 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru33 - Ekonomie. Ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.