Počet záznamů: 1  

Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Spousta, Vladimír, 1930- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 193 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 978-80-210-5296-3 (brož.)
     filozofie výchovy  pedagogická psychologie  sociální pedagogika  předmětová didaktika  vizuální komunikace  vizuální vnímání  teorie poznání
     monografie
    SignaturaB 51.253
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 51.253   

    Údaje o názvuVizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín / Vladimír Spousta
    Záhlaví-jméno Spousta, Vladimír, 1930- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Fyz.popis193 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-210-5296-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002152017
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 100 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
    Předmět.hesla filozofie výchovy * pedagogická psychologie * sociální pedagogika * předmětová didaktika * vizuální komunikace * vizuální vnímání * teorie poznání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.013.73 , 37.015.3 , 37.013.42 , 37.016.026 , 316.77:159.931 , 159.931 , 165 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Vizualizace vybraných problémů hraničních pedagogických disciplín
    Verbální a nonverbální symboly jsou jako prostředky vizuálního myšlení a interiorizačních procesů součástí abstraktních kategorií. Při didaktické transformaci poznatkových systémů se jako významného prostředku vizualizace využívá schémat, obrázků, grafů a tabulovaných přehledů. Každá schematizace či tabulace obohacuje vzdělávací proces svou přehledností, utříděností a názorností, implicite však nese sebou též riziko zkreslujícího zjednodušení, šablonovitosti a povrchnosti. Aplikace těchto vizuálií je ceněna především pro jejich didaktické a psychologické funkce, díky nimž dochází k rozvoji vizualizační gramotnosti studenta. Schopnost vytvářet schémata a tabulky a interpretovat je lze systematicky rozvíjet ve všech fázích vyučovacího procesu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.