Počet záznamů: 1  

Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Němec, Jiří, 1970- - Autor
    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2010 - 134 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-5148-5 (brož.)
    Sociálně pedagogický výzkum
     romské děti  výchova a vzdělávání  sociální pedagogika  kvalitativní výzkum
     kolektivní monografie  výzkumné zprávy
    SignaturaC 340.968
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 340.968   

    Údaje o názvuEdukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření / Jiří Němec a kol.
    Záhlaví-jméno Němec, Jiří, 1970- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2010
    Fyz.popis134 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-5148-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002109077
    Edice Sociálně pedagogický výzkum
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta
    Předmět.hesla romské děti - Česko * výchova a vzdělávání - Česko * sociální pedagogika - Česko * kvalitativní výzkum - Česko
    Forma, žánr kolektivní monografie * výzkumné zprávy
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT (=214.58)-053.2 , 37.0 , 37.013.42 , 303.022 , (437.3) , (048.8:082) , (047.31)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102109077_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření
    Cílem monografie je představit výzkum související se vzděláváním romských žáků. Výzkum byl realizován Katedrou sociální pedagogiky (MU Brno). Monografie je rozdělená do několika kapitol. Kapitola „Sociální a kulturní determinanty edukace romských žáků“ představuje celé téma. Prezentuje shrnutí výzkumu, který se zabýval faktory, které ovlivnují proces výuky romských žáků. Třetí kapitola se blíže zaměřuje na rodinné zázemí, interakci dětí a rodičů. Následující dvě kapitoly popisují výzkum rodinného prostředí a další kapitola shrnuje informace o školním prostředí. Kapitola „Edukace romských žáků“ se dívá na problematiku z pohledu asistenta, další kapitola představuje strategii edukace romských žaků ve třídě. Předposlední kapitola navrhuje strategii vzdělávaní romských žáků. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.