Počet záznamů: 1
Cangelosi, James S. - Autor
Vyd. 5. - Praha : Portál, 2009 - 289 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7367-650-6 (brož.)
Pedagogická praxe
Koldinský, Milan - Překladatel
pedagogická komunikace učitel a žák vyučovací metody
metodické příručkySignatura C 340.954 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Title statement Strategie řízení třídy : jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce / James S. Cangelosi ; [z anglického originálu ... přeložil Milan Koldinský] Main entry-name Cangelosi, James S. (Author) Edition statement Vyd. 5. Issue data Praha : Portál, 2009 Phys.des. 289 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7367-650-6 (brož.) National bibl. num. cnb001998515 Edition Pedagogická praxe (Portál) Note Terminologický slovník Original Classroom management strategies Another responsib. Koldinský, Milan (Translator)
Subj. Headings pedagogická komunikace * učitel a žák * vyučovací metody Form, Genre metodické příručky Conspect 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání UDC 316.772.4:37 , 37.064.2 , 37.091.3 , (072) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200912/contents/nkc20091998515_1.pdf Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Document kind BOOKS K nejčastějším stížnostem dnešních učitelů patří problémy s motivací a kázní dětí, se zvládnutím třídy a s tím, jak odpovídat na rušivé chování žáků. Jak mohou učitelé získat pozornost svých žáků, přimět je k učení a ke spolupráci? Na více než 250 příkladech běžných situací ve třídách - od mateřské po střední školu - ukazuje autor možné přístupy k řešení široké škály problémů od denního snění žáků až po fyzickou agresi vůči spolužákům a učitelům. Příručka je určena všem, kdo pracují s dětskými kolektivy od předškolního věku až po starší mládež. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1