Počet záznamů: 1  

Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Faber, Adele - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2010 - 198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-251-2961-6
      Mazlish, Elaine - Autor
     děti školního věku  výchova dítěte  učení  motivace  interpersonální komunikace  pedagogická komunikace  rodiče a děti  učitel a žák
     příručky
    SignaturaC 340.436
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 19.06.2024)C 340.436   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 340.436 b   

    Údaje o názvuJak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole : [rady pro rodiče dětí od 4 do 18 let] / Adele Faber, Elaine Mazlish ; [překlad Eva Vrůblová]
    Záhlaví-jméno Faber, Adele (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2010
    Fyz.popis198 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-251-2961-6
    Číslo nár. bibl.cnb002145986
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Na obálce uvedeni autoři: Adele Faber, Elaine Mazlish a L. Nyberg a R.A. Templeton
    OriginálHow to talk so kids can learn-- at home and in school
    Dal.odpovědnost Mazlish, Elaine (Autor)
    Předmět.hesla děti školního věku * výchova dítěte * učení * motivace * interpersonální komunikace * pedagogická komunikace * rodiče a děti * učitel a žák
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.5 , 37.03-053.2 , 159.953.5 , 316.628 , 316.772.4 , 316.772.4:37 , 173.5/.7 , 37.064.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttp://krameriusndk.nkp.cz/search/handle/uuid:958aecb0-f9eb-11e7-b1a1-005056827e52
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Jak mluvit, aby se děti lépe učily - doma i ve škole
    Hlavním cílem je vychovat z dětí uvědomělé bytosti, které vědí, jak se chovat a jak se ovládat. Základem úspěchu je jednak dobře fungující vztah a spolupráce mezi učitelem a rodičem, jednak schopnost naučit motivovat, spolupracovat či povzbudit touhu k učení, především pak naučit schopnosti nenásilného jednání: zdvořilé komunikaci. Autorky vložily do textu konkrétní příklady jazyka a přístupu učebního procesu, který dítě přivede k disciplíně a zodpovědnosti. Tyto postupy jsou založené na vcítění se do psychiky dítěte - tedy např. nikoliv popření pocitů (Nechceš číst, protože jsi líný.), ale jejich popis (Asi máš raději knihy se zvířaty, že?). Text je doplněn cvičeními a otázkami, které učitelům umožní vžít se do pocitů dítěte, komiksově zpracovanými vzorovými dialogy apod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.