Počet záznamů: 1
Hill, Dan, 1959- - Autor
1. vyd. - Praha : Fragment, 2010 - 350 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.)
emoce obchodní úspěch marketing reklama a propagace prodej personální management
monografieSignatura C 340.706 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Emocenomie : vliv emocí na obchodní úspěch / Dan Hill ; [z anglického originálu ... přeložila Dagmar Brejlová] Část názvu Vliv emocí na obchodní úspěch Záhlaví-jméno Hill, Dan, 1959- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Fragment, 2010 Fyz.popis 350 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-253-1057-1 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002147785 Poznámky Na tit. s. pod názvem: revidované vydání. Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Emotionomics Předmět.hesla emoce - ekonomické aspekty * obchodní úspěch * marketing * reklama a propagace * prodej * personální management Forma, žánr monografie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 159.942 , 33 , 339:17.024.4 , 658.8 , 659.1 , 005.95/.96 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201011/contents/nkc20102147785_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Radost… překvapení… strach… vztek… smutek… odpor… pohrdání… 7 základních emocí, které neodmyslitelně patří i do obchodního světa. Na jejich aplikaci v oblasti marketingu, reklamy a prodeje se zaměřuje EMOCEnomie. Budete umět pracovat s emocemi například při: výběru zaměstnanců, řízení zaměstnanců, vedení organizací, jednáních vedoucích pracovníků. Získáte povědomí o emocích v pojetí značky, v reklamě, maloobchodě, službách nebo při internetovém prodeji. Dan Hill vás seznámí s konkrétními postupy interpretace emocí ve výrazu tváře. Svým novodobým konceptem, díky kterému lze přesně rozpoznat, co spotřebitelé nebo zaměstnanci opravdu prožívají, navazuje na práci Charlese Darwina a Paula Romana. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1