Počet záznamů: 1  

Vzorce lidství

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Pelcová, Naděžda, 1954- - Autor
    Vyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1. - Praha : Portál, 2010 - 261 s. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7367-756-5 (brož.)
     filozofická antropologie  pedagogická antropologie  filozofie výchovy
     učebnice
    SignaturaC 340.085
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vzorce lidství
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 22.05.2024)C 340.085   

    Údaje o názvuVzorce lidství : filosofické základy pedagogické antropologie / Naděžda Pelcová
    Záhlaví-jméno Pelcová, Naděžda, 1954- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2., přeprac. a rozš., V Portálu 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2010
    Fyz.popis261 s. ; 20 cm
    ISBN978-80-7367-756-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002111273
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla filozofická antropologie * pedagogická antropologie * filozofie výchovy
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt14 - Filozofické systémy a hlediska
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 141.319.8 , 37.015.2 , 37.013.73 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201010/contents/nkc20102111273_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Vzorce lidství
    Filosofické základy pedagogické antropologie. Být člověkem znamenalo vždy starat se o své bytí, být sám sobě otázkou. Kniha se zabývá tím, jak lidé odpradávna rozumějí sami sobě ve filosofické reflexi a jak se tyto podoby sebeporozumění (označované jako zoon logon echon, zoon politikon, imago Dei, ego cogito, ens volens, homo faber, homo ludens apod.) v dějinách proměňují. Existují mezi různými formami sebeporozumění v různých dobách nějaké souvislosti? Jak sobě rozumí člověk doby moderní, případně postmoderní? Co lze na člověku změnit a ovlivnit výchovou? Hledáním odpovědí na takové otázky nás autorka uvádí do tématu filosofie člověka a filosofie výchovy. Metodicky je každé z témat zpracováno v informativním textu a shrnutí a doplněno ukázkami z pramenné literatury a náměty k zamyšlení, jež mají inspirovat k hlubší orientaci ve věcech člověka. Kniha je určena především studentům pedagogických fakult či studentům humanitních oborů a všem odborníkům, kteří se orientují na problematiku výchovy a vzdělání v nejširším kontextu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.