Počet záznamů: 1  

Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bečvářová, Zuzana - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 171 s. : formuláře ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-221-8 (brož.)
     předškolní výchova  mateřské školy  management školy  vzdělávací programy  pedagogická evaluace  vzdělávací reformy
     monografie
    SignaturaC 340.088
    Umístění 373.2 - Předškolní výchova
    Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.06.2024)C 340.088   

    Údaje o názvuKvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy / Zuzana Bečvářová
    Záhlaví-jméno Bečvářová, Zuzana (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2010
    Fyz.popis171 s. : formuláře ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-221-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002120179
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla předškolní výchova - Česko * mateřské školy - Česko * management školy - Česko * vzdělávací programy - Česko * pedagogická evaluace - Česko * vzdělávací reformy - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT (048.8) , 373.2 , 373.24 , 37.091:005.25 , 37.091.214 , 37.011/.012 , 37.014.3 , (437.3)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.2 - Předškolní výchova
    Druh dok.KNIHY
    Kvalita, strategie a efektivita v řízení mateřské školy
    Hlavním cílem knihy, která navazuje na publikaci Současná mateřská škola a její řízení (Portál, 2003), je přispět k lepší orientaci v probíhající transformaci školství a vzdělávacích programů, a to při tak specifické činnosti, jakou je řízení mateřské školy. Proto autorka čtenáře seznamuje se současnými trendy státní vzdělávací politiky v kurikulární oblasti preprimárního vzdělávání a změnami v řízení předškolních institucí. Hlavní část knihy se věnuje praktickým řešením problémů současného školského managementu. Podrobněji jsou popsány základní fáze řízení, tedy plánování, organizování, vedení, motivace, kontrola, hodnocení a evaluace. Závěr je pohledem na kvalitu mateřské školy z hlediska jejího řízení. Kniha je psána pro učitelky mateřských škol a studentky a studenty pedagogiky. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.