Počet záznamů: 1  

Literatura v akci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Marušák, Radek - Autor
    1. vyd. - V Praze : Akademie múzických umění, 2010 - 195 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-172-8 (brož.)
     dramatická výchova  literární výchova  literární texty  tvůrčí myšlení  vyučovací metody  umělecká činnost
     metodické příručky
    SignaturaC 340.024
    Umístění 82 - Literatura. Literární věda
    Literatura v akci
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 340.024   

    Údaje o názvuLiteratura v akci : metody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou / Radek Marušák
    Část názvuMetody dramatické výchovy při práci s uměleckou literaturou
    Záhlaví-jméno Marušák, Radek (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Praze : Akademie múzických umění, 2010
    Fyz.popis195 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-172-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002121259
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla dramatická výchova * literární výchova * literární texty * tvůrčí myšlení * vyučovací metody * umělecká činnost - pedagogické aspekty
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt82:37 - Literární výchovné programy
    MDT 792:37.016 , 82:37.016 , 801.82 , 159.954/.955 , 37.091.3 , 7.07-026.12 , 37 , (072)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201009/contents/nkc20102121259_1.pdf
    Ve volném výběru82 - Literatura. Literární věda
    Druh dok.KNIHY
    Literatura v akci
    Publikace je určená především pro výuku dramatické výchovy případně literatury, kdy se při práci s uměleckým textem využívá divadelních prostředků. Autor ukazuje čtenářům - zejména učitelům a studentům dramatické výchovy - cestu k hlubšímu zažití a pochopení témat, jež určitý příběh přináší. V úvodních kapitolách je čtenář seznámen s pedagogickými i literárněvědnými východisky knihy. V další části jsou čtenáři přehledně představeny jednotlivé etapy přípravy lekce: od volby cíle a vhodného textu přes průzkum různých rovin textu a tvorby příběhu pro lekci až ke komponování lekce a tvorbě scénáře. Speciální pozornost autor věnuje metodice rolové hry - a to jak hře, do níž vstupují účastníci dramatických lekcí (žáci, studenti), tak učitelově hře v roli. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.