Počet záznamů: 1
Trampota, Tomáš - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 293 s. : il. ; 20 cm
ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)
Vojtěchovská, Martina, - Autor
výzkum médií
monografieSignatura C 339.793 Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média Údaje o názvu Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Záhlaví-jméno Trampota, Tomáš (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2010 Fyz.popis 293 s. : il. ; 20 cm ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002110012 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Dal.odpovědnost Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
Předmět.hesla výzkum médií - metodologie Forma, žánr monografie Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 316.774:303 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 316.774 - Masmédia. Komunikační média Druh dok. KNIHY Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1