Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Trampota, Tomáš - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 293 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 978-80-7367-683-4 (brož.)
      Vojtěchovská, Martina, - Autor
     výzkum médií
     monografie
    SignaturaC 339.793

    0x k půjčení domů a 1x ke studiu v knihovně z celkem 1 ks k dispozici - viz exempláře

    Metody výzkumu médií
    SignaturaČár.kódLokaceDislokaceInfoMísto
    C 339.7932681244333LidickáLidická - studovnapouze prezenčně
    Údaje o názvuMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Osobní jméno Trampota, Tomáš (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2010
    ISBN978-80-7367-683-4 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002110012
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Dal.odpovědnost Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
    Předmět.hesla výzkum médií - metodologie
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.774:303 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Cílem knihy je seznámit čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí kniha obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Kniha je zároveň praktickým metodickým manuálem pro čtenáře, kteří se výzkumem médií zabývají, nebo se s ním hodlají hlouběji seznámit. Publikaci ocení studenti oborů mediální studia, žurnalistika, sociologie, politologie a dalších sociálních věd i odborná veřejnost (pracovníci médií, mediálních agentur, reklamních a PR agentur). Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Loading...