Počet záznamů: 1  

Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Janík, Tomáš, 1977- - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 181 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-194-2 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
      Maňák, Josef, - Autor   Knecht, Petr, - Autor
     vzdělávání  vzdělávací politika  vzdělávací programy  kurikulum  základní školy
     monografie
    SignaturaC 339.530
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.530   

    Údaje o názvuCíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření / Tomáš Janík, Josef Maňák, Petr Knecht
    Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2009
    Fyz.popis181 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-194-2 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002108691
    Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 17
    Poznámky300 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Dal.odpovědnost Maňák, Josef, 1924-2019 (Autor)
    Knecht, Petr, 1981- (Autor)
    Předmět.hesla vzdělávání - Česko * vzdělávací politika - Česko * vzdělávací programy * kurikulum - Česko * základní školy - Česko
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 373.3 , 37.016 , 37.091.214 , 37.014.5 , (437.3) , 37.0 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
    Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. Výklad se opírá o teorie a výzkumné poznatky publikované v odborné literatuře a je doplněn o výsledky výzkumů realizovaných autory knihy a jejich týmem. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.