Počet záznamů: 1
Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření
Janík, Tomáš, 1977- - Autor
1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 181 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-7315-194-2 (brož.)
Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
Maňák, Josef, - Autor Knecht, Petr, - Autor
vzdělávání vzdělávací politika vzdělávací programy kurikulum základní školy
monografieSignatura C 339.530 Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Údaje o názvu Cíle a obsahy školního vzdělávání a metodologie jejich utváření / Tomáš Janík, Josef Maňák, Petr Knecht Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Paido, 2009 Fyz.popis 181 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-7315-194-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb002108691 Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; 17 Poznámky 300 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Jazyková pozn. Anglické resumé Dal.odpovědnost Maňák, Josef, 1924-2019 (Autor)
Knecht, Petr, 1981- (Autor)
Předmět.hesla vzdělávání - Česko * vzdělávací politika - Česko * vzdělávací programy * kurikulum - Česko * základní školy - Česko Forma, žánr monografie Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 373.3 , 37.016 , 37.091.214 , 37.014.5 , (437.3) , 37.0 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení Druh dok. KNIHY Cílem publikace je předložit teoreticko-empirickou analýzu procesů utváření cílů a obsahů školního vzdělávání. Směřováním k tomuto cíli je hledáním odpovědi na otázku, kudy vede cesta od oborových cílů a obsahů ke kurikulárním cílům a obsahům, od učiva k žákovským znalostem, dovednostem, kompetencím či jiným dispozicím. Výklad se opírá o teorie a výzkumné poznatky publikované v odborné literatuře a je doplněn o výsledky výzkumů realizovaných autory knihy a jejich týmem. Zdroj anotace: Portál Srovnáme.czNačítání…
Počet záznamů: 1