Počet záznamů: 1  

Prezentace v marketingové komunikaci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kopecký, Ladislav, 1944- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2010 - 148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3123-0 (brož.)
    Žurnalistika a komunikace
     sociální komunikace  marketingová komunikace  prezentace informací  veřejné vystupování
     monografie
    SignaturaC 339.128
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Prezentace v marketingové komunikaci
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 339.128   

    Údaje o názvuPrezentace v marketingové komunikaci / Ladislav Kopecký
    Obálkový názevPrezentace v marketingových komunikacích
    Záhlaví-jméno Kopecký, Ladislav, 1944- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2010
    Fyz.popis148 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3123-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002104735
    Edice Žurnalistika a komunikace
    Předmět.hesla sociální komunikace * marketingová komunikace * prezentace informací * veřejné vystupování
    Forma, žánr monografie
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 316.77 , 658.8:316.77 , 659.21 , 808.51 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201006/contents/nkc20102104735_1.pdf
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Prezentace v marketingové komunikaci
    Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného programu. Právě prezentace není ničím jiným než jedním z mnoha nástrojů osobní marketingové komunikace. Stává se každodenním chlebem nejen v marketingu - bez schopnosti prezentovat se dnes neobejde téměř nikdo. Kniha obsahuje základní definice prezentačních dovedností z hlediska talentu, disciplíny a technik. Přináší systém plánování a organizace prezentace, analyzuje cílovou skupinu, které je obsah prezentace určen, doporučuje prezentační nástroje a pomůcky, technologie přípravy. Uvádí přehled základních stylových přístupů, nedostatků a chyb a nezapomíná ani na virtuální prezentaci prostřednictvím telefonu, videa, webu či e-mailu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.