Počet záznamů: 1
Vzdělávací program Národní škola
Praha : SPN, 1997 - 162 s. ; 21 cm
ISBN 80-04-26683-5 (brož.)
vzdělávání základní školy vzdělávací programy
programySignatura C 338.985 Umístění 373.3 - Základní školství Údaje o názvu Vzdělávací program Národní škola : vzdělávací program pro 1.-9. ročník základního vzdělávání / zpracovala Asociace pedagogů základního školství ČR Vyd.údaje Praha : SPN, 1997 Fyz.popis 162 s. ; 21 cm ISBN 80-04-26683-5 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb000274773 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Česko. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (Autor)
Asociace pedagogů základního školství České republiky (Autor)
Předmět.hesla vzdělávání - Česko * základní školy - Česko * vzdělávací programy Forma, žánr programy Konspekt 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání MDT 37.091.214 , (083.97) , 373.3 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 373.3 - Základní školství Druh dok. KNIHY Projekt Národní škola předpokládá povinnou devítiletou školní docházku. Při jeho tvorbě jsme vycházeli jak z teoretických, tak i bohatých a praxí ověřených poznatků učitelů základních škol, kteří nejlépe znají schopnosti a možnosti žáků v jednotlivých věkových skupinách. Jejich zkušenosti byly uplatněny v osnovách předmětů. Projekt si klade za cíl být školou pro děti, školou zaměřenou na úspěch, školou, která zahájí vzdělávací dráhu dítěte a položí základy pro život svobodného člověka. Svobodného člověka může vychovat jen svobodný učitel. Zrychlování společenského vývoje je mj. charakteristické pro dnešní dobu a výrazně ovlivňuje i oblast výchovy a vzdělávání. Různorodost názorů existujících ve společnosti se promítá i do oblasti vzdělávání. Záměrem projektu Národní škola je uvádět vzdělávání do souladu s tímto vývojem. Neurčuje pro výuku závaznou metodu nebo učebnici. Umožňuje vyučování v blocích a diferenciaci podle zájmu dětí a možností školy. Použité formy a metody práce by měly v dětech vyvolávat touhu po poznávání, provokovat jejich zvědavost a stimulovat kladné rysy lidské povahy. Vzhledem k těmto kritériím by měl učitel posuzovat vhodnost zvolené metody. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1