Počet záznamů: 1  

Vzdělávací program Národní škola

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    Praha : SPN, 1997 - 162 s. ; 21 cm
    ISBN 80-04-26683-5 (brož.)
     vzdělávání  základní školy  vzdělávací programy
     programy
    SignaturaC 338.985
    Umístění 373.3 - Základní školství
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 338.985   

    Údaje o názvuVzdělávací program Národní škola : vzdělávací program pro 1.-9. ročník základního vzdělávání / zpracovala Asociace pedagogů základního školství ČR
    Vyd.údajePraha : SPN, 1997
    Fyz.popis162 s. ; 21 cm
    ISBN80-04-26683-5 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb000274773
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Česko. Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (Autor)
    Asociace pedagogů základního školství České republiky (Autor)
    Předmět.hesla vzdělávání - Česko * základní školy - Česko * vzdělávací programy
    Forma, žánr programy
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT 37.091.214 , (083.97) , 373.3
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru373.3 - Základní školství
    Druh dok.KNIHY
    Projekt Národní škola předpokládá povinnou devítiletou školní docházku. Při jeho tvorbě jsme vycházeli jak z teoretických, tak i bohatých a praxí ověřených poznatků učitelů základních škol, kteří nejlépe znají schopnosti a možnosti žáků v jednotlivých věkových skupinách. Jejich zkušenosti byly uplatněny v osnovách předmětů. Projekt si klade za cíl být školou pro děti, školou zaměřenou na úspěch, školou, která zahájí vzdělávací dráhu dítěte a položí základy pro život svobodného člověka. Svobodného člověka může vychovat jen svobodný učitel. Zrychlování společenského vývoje je mj. charakteristické pro dnešní dobu a výrazně ovlivňuje i oblast výchovy a vzdělávání. Různorodost názorů existujících ve společnosti se promítá i do oblasti vzdělávání. Záměrem projektu Národní škola je uvádět vzdělávání do souladu s tímto vývojem. Neurčuje pro výuku závaznou metodu nebo učebnici. Umožňuje vyučování v blocích a diferenciaci podle zájmu dětí a možností školy. Použité formy a metody práce by měly v dětech vyvolávat touhu po poznávání, provokovat jejich zvědavost a stimulovat kladné rysy lidské povahy. Vzhledem k těmto kritériím by měl učitel posuzovat vhodnost zvolené metody. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.