Počet záznamů: 1  

Ubavit se k smrti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Postman, Neil, 1931-2003 - Autor
    2., opr. vyd. - Praha : Mladá fronta, 2010 - 204 s. ; 21 cm
    ISBN 978-80-204-2206-4 (váz.)
      Reifová, Irena, - Autor úvodu atd. - Překladatel
     masmédia  masmédia  mediální komunikace  vliv médií  televizní vysílání  masová kultura
     eseje
    SignaturaC 338.275
    Umístění 316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Ubavit se k smrti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Suché Vrbné k vypůjčeníC 338.275 SV   

    Údaje o názvuUbavit se k smrti : veřejná komunikace ve věku zábavy / Neil Postman ; [přeložila a předmluvu k 2. vydání napsala Irena Reifová]
    Záhlaví-jméno Postman, Neil, 1931-2003 (Autor)
    Údaje o vydání2., opr. vyd.
    Vyd.údajePraha : Mladá fronta, 2010
    Fyz.popis204 s. ; 21 cm
    ISBN978-80-204-2206-4 (váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb002091839
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálAmusing ourselves to death
    Dal.odpovědnost Reifová, Irena, 1971- (Autor úvodu atd.) (Překladatel)
    Předmět.hesla masmédia * masmédia - Spojené státy americké * mediální komunikace * vliv médií * televizní vysílání * masová kultura
    Forma, žánr eseje
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce
    MDT 7.011 , 654.197 , 316.774:316.776.33 , 316.772.4 , (73) , 316.774 , (0:82-4)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.774 - Masmédia. Komunikační média
    Druh dok.KNIHY
    Ubavit se k smrti
    Autor – významný americký mediální teoretik – v knize vyjádřil svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize jako média, které podle něj negativně ovlivnilo veškeré komunikační formy současné kultury a způsoby našeho poznání světa. Kniha vychází již ve druhém vydání, doplněném o aktuální předmluvu překladatelky Ireny Reifové z Katedry mediálních studií FSV UK. Jedná se o povinnou literaturu rozvíjejících se studijních oborů mediální studia a žurnalistika. Vhodné pro pracovníky marketingu, PR, redaktory, novináře. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.