Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
Hesková, Marie, 1948- - Autor
1. vyd. - Praha : Oeconomica, 2009 - 180 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.)
Štarchoň, Peter - Autor
marketing marketingová komunikace strategický marketing
učebnice vysokých školSignatura C 338.163 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Title statement Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň Main entry-name Hesková, Marie, 1948- (Author) Edition statement 1. vyd. Issue data Praha : Oeconomica, 2009 Phys.des. 180 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.) National bibl. num. cnb001927767 Note Anglicko-český terminologický slovník. 400 výt. Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Another responsib. Štarchoň, Peter (Author)
Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze (Other)
Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * strategický marketing Form, Genre učebnice vysokých škol Conspect 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice UDC 339.138 , 658.8 , 658.8:316.77 , 658.8:005.21 , (075.8) Country Česko Language čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20091927767_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Document kind BOOKS Načítání…
Počet záznamů: 1