Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Hesková, Marie, 1948- - Autor
    1. vyd. - Praha : Oeconomica, 2009 - 180 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-245-1520-5 (brož.)
      Štarchoň, Peter - Autor
     marketing  marketingová komunikace  strategický marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaC 338.163
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 338.163 v1   

    Title statementMarketingová komunikace a moderní trendy v marketingu / Marie Hesková, Peter Štarchoň
    Main entry-name Hesková, Marie, 1948- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Oeconomica, 2009
    Phys.des.180 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-245-1520-5 (brož.)
    National bibl. num.cnb001927767
    NoteAnglicko-český terminologický slovník. 400 výt.
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Štarchoň, Peter (Author)
    Another responsib. Vysoká škola ekonomická v Praze (Other)
    Subj. Headings marketing * marketingová komunikace * strategický marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    UDC 339.138 , 658.8 , 658.8:316.77 , 658.8:005.21 , (075.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200905/contents/nkc20091927767_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Document kindBOOKS
    Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.