Počet záznamů: 1
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2010 - 435 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7367-679-7 (váz.)
Lechta, Viktor, - Editor
děti se zdravotním postižením problémové děti integrovaná výchova a vzdělávání
monografieSignatura C 338.060 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Základy inkluzivní pedagogiky : dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole / Viktor Lechta (ed.) Část názvu Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2010 Fyz.popis 435 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7367-679-7 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb002028983 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Lechta, Viktor, 1948- (Editor)
Předmět.hesla děti se zdravotním postižením * problémové děti * integrovaná výchova a vzdělávání Forma, žánr monografie Konspekt 37 - Výchova a vzdělávání MDT (048.8) , 316.344.6-056.26/.3-053.2 , 316.346.32-053.2-056.49 , 37.043.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Vývoj pedagogických oborů, zvláště pak speciální pedagogiky, je v posledních letech ovlivněn postupným přechodem trendu integrace v celosvětový trend inkluze v pedagogickém procesu. Zatímco při integraci šlo o přizpůsobení dítěte s postižením potřebám školy, cílem inkluze je více přizpůsobit edukační prostředí všem dětem. Koncept inkluzivní pedagogiky byl v roce 2006 schválen Valným shromážděním OSN. Kolektiv autorů-odborníků příslušných oborů se v této publikaci věnuje aplikaci tohoto konceptu v podmínkách středoevropského regionu, a to nejen z hlediska speciálních východisek, ale hlavně z dlouhodobého hlediska. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1