Počet záznamů: 1  

Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Janík, Tomáš, 1977- - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido, 2009 - 119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-186-7 (brož.)
    Pedagogický výzkum v teorii a praxi ;
     pedagogické dovednosti  předmětová didaktika  kurikulum
    didaktické znalosti obsahu
     studie
    SignaturaC 337.712
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.712   

    Údaje o názvuDidaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání / Tomáš Janík
    Záhlaví-jméno Janík, Tomáš, 1977- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido, 2009
    Fyz.popis119 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-186-7 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001967497
    Edice Pedagogický výzkum v teorii a praxi ; sv. 15
    Poznámky200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Jazyková pozn.Anglické resumé
    Předmět.hesladidaktické znalosti obsahu
    Předmět.hesla pedagogické dovednosti * předmětová didaktika * kurikulum
    Forma, žánr studie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.321 , 37.016.026 , 37.016 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091967497_1.pdf
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Didaktické znalosti obsahu a jejich význam pro oborové didaktiky, tvorbu kurikula a učitelské vzdělávání
    Monografie pojednává o konceptu pedagogical content knowledge – didaktické znalosti obsahu, který byl na vědeckou scénu uveden koncem 80. let 20. století Lee S. Shulmanem. V průběhu dvou desetiletí se etabloval nejen v oborových didaktikách a kurikulárním výzkumu a vývoji, ale také v oblasti učitelského vzdělávání. Koncept didaktické znalosti obsahu je zde představen v souvislosti s hledáním odpovědi na otázku, jakými kompetencemi a znalostmi by měl být vybaven učitel. Motiv propojení oborového a zprostředkujícího, jenž stojí v pozadí tohoto konceptu, je v knize sledován formou historického exkursu. V návaznosti na to je podán přehled o výzkumech zaměřených na didaktické znalosti obsahu a o metodologických problémech, s nimiž jsou tyto výzkumy spojeny. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.