Počet záznamů: 1  

Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Němec, Jiří, 1970- - Autor
    1. vyd. - Brno : Paido: Masarykova univerzita, 2009 - 381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7315-191-1 (Paido : brož.), ISBN 978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
      Vojtová, Věra, - Autor
     etopedie  sociální inkluze  integrovaná výchova a vzdělávání
     monografie
    SignaturaC 337.709
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 12.07.2024)C 337.709   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.709 v1   

    Údaje o názvuVzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním = Education of socially disadvantged pupils / Jiří Němec, Věra Vojtová et al.
    Souběž.n.Education of socially disadvantged pupils
    Záhlaví-jméno Němec, Jiří, 1970- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Paido: Masarykova univerzita, 2009
    Fyz.popis381 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7315-191-1 (Paido : brož.)
    978-80-210-5033-4 (Masarykova univerzita : brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb002029166
    Poznámky"Monografie byla vydána v rámci řešení výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání"--Rub tit. s.. 320 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a rejstřík
    Jazyková pozn.Část. souběžný anglický text, anglická resumé
    Dal.odpovědnost Vojtová, Věra, 1956- (Autor)
    Předmět.hesla etopedie * sociální inkluze * integrovaná výchova a vzdělávání
    Forma, žánr monografie
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 37.043.2 , 316.4.063.3 , 376.1-056.49 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština ; angličtina
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
    Předkládaná monografie Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním je koncipována do šesti tematických okruhů, odpovídajících specifickým atributům edukace žáků se sociálním znevýhodněním, od širších systémových souvislostí přes strategie výuky a učení žáků se sociálním znevýhodněním až ke specifikům prevence a intervence ve školách a školských zařízeních. Jednotlivé kapitoly monografie spojuje inkluzivní přístup autorů, orientace jejich výzkumů na dovednosti a kompetence žáků/dětí a mladých dospělých se sociálním znevýhodněním a na jejich využití pro úspěšnou socializaci a kvalitu života těchto dětí v dospělosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.