Počet záznamů: 1  

Classroom observation tasks

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Wajnryb, Ruth, 1948- - Autor
    3rd print. - Cambridge ; New York : Cambridge University Press, 1995, c1992 - viii, 145 s. ; 23 cm
    ISBN 0-521-40362-6 (hardback), ISBN 0-521-40722-2 (paperback)
    Cambridge teacher training and development
     angličtina  jazyky  předmětová didaktika
     metodické příručky
    SignaturaC 337.702
    Umístění 811.111 - Angličtina
    Classroom observation tasks
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 337.702   

    Údaje o názvuClassroom observation tasks : a resource book for language teachers and trainers / Ruth Wajnryb
    Část názvuResource book for language teachers and trainers
    Záhlaví-jméno Wajnryb, Ruth, 1948- (Autor)
    Údaje o vydání3rd print.
    Vyd.údajeCambridge ; New York : Cambridge University Press, 1995, c1992
    Fyz.popisviii, 145 s. ; 23 cm
    ISBN0-521-40362-6 (hardback)
    0-521-40722-2 (paperback)
    Edice Cambridge teacher training and development
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstříky
    Předmět.hesla angličtina * jazyky * předmětová didaktika
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT (072) , 37.016.026 , 811.1/.9 , 811.111
    Země vyd.Velká Británie ; Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru811.111 - Angličtina
    Druh dok.KNIHY
    Classroom observation tasks
    Classroom Observation Tasks will help teachers use classroom observation as a learning tool; a place where they may discover more about the processes of teaching and learning, and ultimately, more about their own teaching. The model of teacher development used is that of the teacher as reflective practitioner, where teachers initiate and propel their own professional development. In the past, classroom observation was usually understood in judgment terms--assessment, evaluation, probation. The classroom was a place where a more experienced teacher came and passed judgment on a less experienced teacher. Classroom Observation Tasks looks at observing from outside the realm of assessment, thus removing much of the fear and anxiety from observation. The focus is on discovery, learning, and teacher development. Classroom Observation Tasks is addressed to the teacher, but also may be used by teacher trainees, teacher trainers, and those involved in school-based teacher support. Over thirty-five structured tasks related to classrooms are provided and divided into seven focus areas. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.