Počet záznamů: 1  

Tasks for language teachers

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Parrott, Martin - Autor
    Cambridge ; Cambridge University Press, 1993 - ix, 325 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 0-521-41648-5 (hardback), ISBN 0-521-42666-9 (paperback)
    Cambridge teacher training and development
     angličtina  jazyky  předmětová didaktika
     metodické příručky
    SignaturaC 337.700
    Umístění 811.111 - Angličtina
    Tasks for language teachers
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 337.700   

    Údaje o názvuTasks for language teachers : a resource book for training and development / Martin Parrott
    Část názvuResource book for training and development
    Záhlaví-jméno Parrott, Martin (Autor)
    Vyd.údajeCambridge ; Cambridge University Press, 1993
    Fyz.popisix, 325 s. : il. ; 23 cm
    ISBN0-521-41648-5 (hardback)
    0-521-42666-9 (paperback)
    Edice Cambridge teacher training and development
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla angličtina * jazyky * předmětová didaktika
    Forma, žánr metodické příručky
    Konspekt81 - Lingvistika. Jazyky
    MDT 37.016.026 , 811.1/.9 , 811.111 , (072)
    Země vyd.Velká Británie
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru811.111 - Angličtina
    Druh dok.KNIHY
    Tasks for language teachers
    This practical resource book for teacher trainers and teachers of English and other languages provides task material for training seminars and development groups. The topics are wide-ranging--from the nature and processes of language learning to specific materials and techniques for use by teachers. The tasks are designed to stimulate meaningful discussion of issues related to language teaching and learning. The book contains forty tasks, of two types. The Discussion Tasks are designed to allow users to examine general principles and issues in the context of their specific teaching circumstances, and to exchange ideas. The Classroom-Based Tasks provide users with a practical framework for small-scale classroom research--testing out ideas, assumptions and hypotheses in the context of their own classes and learners. The tasks are cross-referenced, to help trainers integrate them into training and development programs. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.