Počet záznamů: 1
Marketingový průzkum
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2008 - iv, 121 s. : il. ; 23 cm
ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.)
Praxe manažera
marketingový výzkum
příručkySignatura C 337.567 Umístění Údaje o názvu Marketingový průzkum : poznáváme svoje zákazníky / Miroslav Foret Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Brno : Computer Press, 2008 Fyz.popis iv, 121 s. : il. ; 23 cm ISBN 978-80-251-2183-2 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001850766 Edice Praxe manažera (Computer Press) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200902/contents/nkc20091850766_1.pdf Druh dok. KNIHY Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled. Zapomeňte ale na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky, kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost. Mimo jiné vám poradí: - jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl - kdy využít techniku dotazování, pozorování a kdy experiment, a jak tyto techniky zvládnout - jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem, kteří se chtějí stát poučenými zadavateli, případně dokonce realizátory marketingového průzkumu. Uvnitř mimo jiné naleznete: - rady pro začátečníky - příklady konkrétních praktických problémů - otázky k zamyšlení - praktickou ukázku jednoduchého průzkumu. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1