Počet záznamů: 1
Heath, Chip, 1963- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Euromedia Group - Ikar, 2009 - 279 s. ; 21 cm
ISBN 978-80-249-1316-2 (váz.)
Heath, Dan, - Autor
prezentace informací persuaze
příručkySignatura C 337.560 Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace Údaje o názvu Jak zaujmout hned napoprvé : proč některé nápady okamžitě upoutají a jiné zapadnou / Chip Heath, Dan Heath ; [z anglického originálu ... přeložila Marcela Dohnalová] Záhlaví-jméno Heath, Chip, 1963- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Euromedia Group - Ikar, 2009 Fyz.popis 279 s. ; 21 cm ISBN 978-80-249-1316-2 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001998427 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík Originál Made to stick Dal.odpovědnost Heath, Dan, 1973- (Autor)
Předmět.hesla prezentace informací * persuaze Forma, žánr příručky Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce MDT 659.21 , 316.776.33 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/201001/contents/nkc20091998427_1.pdf Ve volném výběru 316.77 - Interpersonální komunikace Druh dok. KNIHY Proč některé nápady, myšlenky či zprávy okamžitě zaujmou a jiné nikoli? Čím to je, že něco si lidé zapamatují tak snadno? Proč jedna reklama zabere a druhá zapadne? Autoři zábavnou formou a pomocí nepřeberného množství příkladů z praxe dokumentují, jaké náležitosti musí prezentace myšlenky splňovat. V šesti kapitolách své celosvětově úspěšné příručky seznamují čtenáře s tím, co tvoří jádro informace, jak upoutat pozornost nečekaným zvratem, proč uvádět konkrétní fakta a jména jednotlivců, jak přesvědčit lidi, aby zprávě uvěřili, jak vyvolat emoce a vyprávět příběh, který si každý zapamatuje rozhodně lépe než suchou statistiku nebo poučku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1