Počet záznamů: 1  

Mysl a příběh ve filmové fikci

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mišíková, Katarína, 1979- - Autor
    1. vyd. - Praha : Nakladatelství AM, 2009 - 270 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 978-80-7331-126-1 (brož.)
     filmová teorie  film  příběhy  fikce  kognitivní procesy  vypravěčské techniky
     studie
    SignaturaC 337.201
    Umístění 791 - Film. Filmové umění
    Mysl a příběh ve filmové fikci
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 337.201   

    Údaje o názvuMysl a příběh ve filmové fikci : o kognitivistických přístupech k teorii filmové narace / Katarína Mišíková ; [ze slovenštiny přeložil Jan Bernard]
    Část názvuMysl a příběh
    Záhlaví-jméno Mišíková, Katarína, 1979- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Nakladatelství AM, 2009
    Fyz.popis270 s. : il. ; 21 cm
    ISBN978-80-7331-126-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001970573
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla filmová teorie * film * příběhy * fikce * kognitivní procesy * vypravěčské techniky
    Forma, žánr studie
    Konspekt791 - Film. Cirkus. Lidová zábava
    MDT 791.32.01 , 791 , 82-32 , 82-3 , 004.81 , 808.543-027.22 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200910/contents/nkc20091970573_1.pdf
    Ve volném výběru791 - Film. Filmové umění
    Druh dok.KNIHY
    Mysl a příběh ve filmové fikci
    Sledování narativní filmové fikce představuje mnohovrstevnou činnost poznávání a precizování již poznaného. Kniha Kataríny Mišíkové je určena čtenářům, kteří chtějí nahlédnout za prostou fascinaci filmovými příběhy, objasňuje problémy sugestivního působení filmové fikce v průsečíku mnoha oborů lidského poznání. Čerpá z kognitivních věd a zároveň se prostřednictvím neoformalistické větve filmové teorie vrací ke klasickým naratologickým koncepcím formalismu a strukturalismu. První část knihy vymezuje kontext kognitivní filmové teorie. Druhá analyzuje percepční, kognitivní a emocionální procesy, které tvoří základ narativního (po)rozumění. Třetí část nabízí případovou studii jedné naratologické koncepce – poetiky narace Davida Bordwella. ... Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.