Počet záznamů: 1  

Nová pravidla marketingu a PR

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Scott, David Meerman - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Zoner Press, 2008 - 272 s. ; 23 cm
    ISBN 978-80-86815-93-0 (brož.)
    Encyklopedie Zoner Press
     internetový marketing  public relations  internetová reklama  internetová komunikace
     příručky
    SignaturaC 337.170
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nová pravidla marketingu a PR
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.170   

    Údaje o názvuNová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků / David Meerman Scott ; [překlad Jitka Plchotová]
    Záhlaví-jméno Scott, David Meerman (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Zoner Press, 2008
    Fyz.popis272 s. ; 23 cm
    ISBN978-80-86815-93-0 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001803721
    Edice Encyklopedie Zoner Press
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálNew rules of marketing and PR
    Předmět.hesla internetový marketing * public relations * internetová reklama * internetová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:004.738.5 , 659.4 , 659.19 , 316.772:004.738.5 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200806/contents/nkc20081803721_1.pdf
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Nová pravidla marketingu a PR
    David Scott ve své knize ukazuje možnosti, které web nabízí velkým i malým společnostem, ať již z podnikatelské nebo neziskové sféry, v marketingu a PR. Na řadě příkladů předvádí využití blogů, vlastních i cizích, různé možnosti sdílení a předávání obsahu (včetně zvukových a video nahrávek), webových konferencí a seminářů k přímému oslovení zákazníků nebo příznivců a zájemců. Vysvětluje výhody plynoucí z tohoto nového přístupu k reklamě ve srovnání s klasickými "starými" pravidly, jako předávání tiskových zpráv vybrané skupině novinářů, časově omezené reklamní kampaně a inzertní aktivity v časopisech, novinách nebo rozhlase a televizi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.