Počet záznamů: 1  

Zprostředkované učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Málková, Gabriela, 1977- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 978-80-7367-585-1 (brož.)
     Feuerstein, Reuven, 1921-2014
     učení  pedagogická psychologie  učitel a žák  pedagogická diagnostika  vyučovací metody  základní školy
     příručky
    SignaturaC 337.242
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Zprostředkované učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.242   

    Údaje o názvuZprostředkované učení : jak učit žáky myslet a učit se / Gabriela Málková
    Záhlaví-jméno Málková, Gabriela, 1977- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Portál, 2009
    Fyz.popis116 s. : il. ; 23 cm
    ISBN978-80-7367-585-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001964621
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla Feuerstein, Reuven, 1921-2014 * učení * pedagogická psychologie * učitel a žák * pedagogická diagnostika * vyučovací metody * základní školy
    Forma, žánr příručky
    Konspekt373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání
    MDT (035) , 159.953.5 , 37.015.3 , 37.064.2 , 37.013.77 , 37.091.3 , 373.3
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Zprostředkované učení
    Kniha představuje obsah, teoretické souvislosti a možnosti praktických aplikací teorie tzv. zprostředkovaného učení, jejímž autorem je psycholog a pedagog R. Feuerstein. Jeho dílo významnou měrou ovlivnilo vývoj psychologické diagnostiky, teorií učení a teorií výuky myšlení v 2. polovině 20. století. Autorka nabízí českému čtenáři konkrétní možnosti uplatnění Feuersteinova Programu zprostředkovaného obohacování, s nímž lze pracovat už s dětmi od 2. ročníku ZŠ, s žáky s výukovými obtížemi i těmi nadanými. Program se zaměřuje na rozvoj a případnou přestavbu stávající struktury poznávacích funkcí a na budování efektivních učebních strategií a návyků. Publikace je určena učitelům, psychologům a speciálním pedagogům i studentům pedagogických a psychologických oborů, kulturní antropologie a jiných humanitních věd. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.