Počet záznamů: 1  

Studie ze školní pedagogiky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 178 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-210-4859-1 (brož.)
    Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ; Řada pedagogiky a psychologie ;
      Horká, Hana, - Autor
     pedagogika  školní didaktika  učitel a žák  klima školy  pedagogické dovednosti
     učební texty
    SignaturaC 337.011
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Studie ze školní pedagogiky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 337.011   

    Údaje o názvuStudie ze školní pedagogiky / Hana Horká ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2009
    Fyz.popis178 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-210-4859-1 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001964249
    Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Sborník prací. Řada pedagogiky a psychologie
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie
    Dal.odpovědnost Horká, Hana, 1949- (Autor)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla pedagogika * školní didaktika * učitel a žák * klima školy * pedagogické dovednosti
    Forma, žánr učební texty
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.01 , 373.02 , 37.064.2 , 37.064 , 37.091.321 , (07)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URL http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091964249_1.pdf
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Studie ze školní pedagogiky
    Publikace je určena studentům učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU. Prezentuje souboru textů ze školní pedagogiky, které pokrývají následující témata: Škola a její funkce, Primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít?, Škola jako místo osobnostního a sociálního rozvoje žáků, Výchova a vzdělávání pro 21. Století, Hodnoty ve výchově, Mravní výchova – výchova k prosociálnosti jako základ mravní výchovy, Estetický, pracovní a tělesný aspekt rozvoje osobnosti, Dítě ve škole 21. Století, Změny v pojetí role učitele 21. století (učitel jako spolutvůrce rozvoje celistvé osobnosti v humanisticky orientovaném edukačním procesu), Vyučování a výuka, Historický vývoj pojetí vyučování a vznik systému tradičních didaktických principů, Vedení výchovy ve třídě, práce třídního učitele. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.