Počet záznamů: 1
Studie ze školní pedagogiky
1. vyd. - Brno : Masarykova univerzita, 2009 - 178 s. : il., faksim. ; 21 cm
ISBN 978-80-210-4859-1 (brož.)
Sborník prací Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity ; Řada pedagogiky a psychologie ;
Horká, Hana, - Autor
pedagogika školní didaktika učitel a žák klima školy pedagogické dovednosti
učební textySignatura C 337.011 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Studie ze školní pedagogiky / Hana Horká ... [et al.] Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Brno : Masarykova univerzita, 2009 Fyz.popis 178 s. : il., faksim. ; 21 cm ISBN 978-80-210-4859-1 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001964249 Edice/vedl.záhl. Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta. Sborník prací. Řada pedagogiky a psychologie Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie Dal.odpovědnost Horká, Hana, 1949- (Autor)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla pedagogika * školní didaktika * učitel a žák * klima školy * pedagogické dovednosti Forma, žánr učební texty Konspekt 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání MDT 37.01 , 373.02 , 37.064.2 , 37.064 , 37.091.321 , (07) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200907/contents/nkc20091964249_1.pdf Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Publikace je určena studentům učitelství pro 1. stupeň základní školy na PdF MU. Prezentuje souboru textů ze školní pedagogiky, které pokrývají následující témata: Škola a její funkce, Primární škola: jaká je a jakou bychom ji chtěli mít?, Škola jako místo osobnostního a sociálního rozvoje žáků, Výchova a vzdělávání pro 21. Století, Hodnoty ve výchově, Mravní výchova – výchova k prosociálnosti jako základ mravní výchovy, Estetický, pracovní a tělesný aspekt rozvoje osobnosti, Dítě ve škole 21. Století, Změny v pojetí role učitele 21. století (učitel jako spolutvůrce rozvoje celistvé osobnosti v humanisticky orientovaném edukačním procesu), Vyučování a výuka, Historický vývoj pojetí vyučování a vznik systému tradičních didaktických principů, Vedení výchovy ve třídě, práce třídního učitele. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1