Počet záznamů: 1  

Od sedmi do jedenácti

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Viktorová, Ida, 1959- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Karolinum, 2009 - 153 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN 978-80-246-1630-8 (brož.)
     literární práce dětí a mládeže  psaný projev  literární styl  literární texty  děti školního věku
     studie
    SignaturaC 336.847
    Umístění 808.1/.2 - Literární tvorba. Tvůrčí psaní. Redakční práce
    Od sedmi do jedenácti
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 336.847   

    Údaje o názvuOd sedmi do jedenácti : jak děti mladšího školního věku píší literaturu / Ida Viktorová
    Záhlaví-jméno Viktorová, Ida, 1959- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Karolinum, 2009
    Fyz.popis153 s. : il., faksim. ; 21 cm
    ISBN978-80-246-1630-8 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001859482
    PoznámkyNa zadní s. obálky: Pražská skupina školní etnografie
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Univerzita Karlova
    Pražská skupina školní etnografie (Jiná role)
    Předmět.hesla literární práce dětí a mládeže * psaný projev * literární styl * literární texty * děti školního věku
    Forma, žánr studie
    Konspekt808 - Literární styl. Literární činnost a technika. Efektivní využívání jazyka. Spisovatelská činnost
    MDT 316.346.32-053.5 , 801.82 , 82.08 , 81'42 , 808.1-053.2 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru808.1/.2 - Literární tvorba. Tvůrčí psaní. Redakční práce
    Druh dok.KNIHY
    Od sedmi do jedenácti
    Od sedmi do jedenácti – Jak děti mladšího školního věku píší literaturu - Ida Viktorová. Ve své psychologické práci se autorka věnuje vývoji psaní a písemných textů u dětí mladšího školního věku. Kniha pojímá dětský text na rozhraní významů literární jako psaný a literární jako umělecký. Sleduje vývoj písemností u dětí od nástupu do školy do počátku puberty, od stadia relativní negramotnosti do věku zvládnutí základů písemné kultury. Kromě představení různých typů dětských textů v jejich vývoji, si všímá i obecnějších témat, jako jsou nápodoba a vlastní autorství, vztah pisatele ke čtenářství, rejstřík textových žánrů, práce s písmem v dětské skupině nebo podoby orální a skripturální kultury v dětské písemné produkci. Publikace se odkazuje k přístupům Pražské skupiny školní etnografie. Je určena odborné veřejnosti, psychologům, pedagogům, studentům a rodičům. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.