Počet záznamů: 1
Pavlů, Dušan, 1948- - Autor
1. vyd. - [Praha] : Professional Publishing, 2009 - 380 s. : il. ; 25 cm
ISBN 978-80-86946-38-2
veletrhy marketingová komunikace mediální komunikace reklama a propagace konkurenceschopnost
učebnice vysokých školSignatura C 337.053 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Veletrhy a výstavy : kultura, komunikace, multimedialita, marketing / Dušan Pavlů Záhlaví-jméno Pavlů, Dušan, 1948- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje [Praha] : Professional Publishing, 2009 Fyz.popis 380 s. : il. ; 25 cm ISBN 978-80-86946-38-2 Číslo nár. bibl. cnb001996125 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Poznámky k uživatelskému určení Určeno jako studijní text pro posluchače vysokých škol zaměřených na oblast marketingu, komunikace, masmédií a reklamy Jazyková pozn. Část. souběžný anglický text, anglické resumé Předmět.hesla veletrhy * marketingová komunikace * mediální komunikace * reklama a propagace * konkurenceschopnost Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 339 - Obchod 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 339.174 , 658.8:316.77 , 316.772.4 , 659.1 , 005.332.4 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština ; angličtina Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Kniha analyzuje veletrhy a výstavy v minulosti a současnosti, zdůrazňuje komunikační roli veletrhů a přináší jak organizátorům veletrhů, tak těm, kteří se jich aktivně zúčastní, mnoho užitečných rad a podnětů jak svou účast zlepřit a dosáhnout konkurenčních výhod. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1