Počet záznamů: 1
Dupont, Luc, 1964- - Autor
Hodkovičky [Praha] : Pragma, c2009 - 311 s. : il. některé barev.) ; 23 cm
ISBN 978-80-7349-195-6
Frýbortová, Martina - Překladatel
reklama a propagace reklamní kampaně reklamní strategie reklamní texty reklamní fotografie typografie
příručkySignatura C 336.513 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu 1001 reklamních tipů / Luc Dupont ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Frýbortová] Variantní názvy Tisíc jedna reklamních tipů Záhlaví-jméno Dupont, Luc, 1964- (Autor) Vyd.údaje Hodkovičky [Praha] : Pragma, c2009 Fyz.popis 311 s. : il. některé barev.) ; 23 cm ISBN 978-80-7349-195-6 Číslo nár. bibl. cnb002008936 Poznámky Obálkový podnázev: nápady a strategie z největších světových kampaní Originál 1001 advertising tips Dal.odpovědnost Frýbortová, Martina (Překladatel)
Předmět.hesla reklama a propagace * reklamní kampaně * reklamní strategie * reklamní texty * reklamní fotografie * typografie Forma, žánr příručky Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 659.113.6 , 659.113 , 659.131.2 , 77.033:659.13 , 655.2 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Tato kniha vysvětluje, co v reklamě funguje a co ne. Používá formát kapitol ve stylu „Jak na to“, a je tak podrobným průvodcem k vytvoření reklamy, která má výsledky. Cituje desítky příkladů z reklamních kampaní, nabízí informace, pomůcky a techniky, které jsou potřeba pro uvedení jakéhokoli produktu či služby na trh. Najdete zde typy slov, která přesvědčí, jak napsat úspěšný reklamní text, propagační akce, které skutečně fungují, nejúčinnější slogany a loga, typy layoutů, které upoutají pozornost, kdy použít srovnávací reklamu, humor a sex, kdy použít doporučení, proč je výběr typu písma tak důležitý a mnoho dalších užitečných rad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1