Počet záznamů: 1  

O značkách

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Olins, Wally, 1930-2014 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Argo : Dokořán, 2009 - 253 s. : il.
    ISBN 978-80-257-0158-4 (Argo : váz.), ISBN 978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.)
    Zip ;
     obchodní značky  marketing
     příručky
    SignaturaC 336.574
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    O značkách
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.574   

    Údaje o názvuO značkách / Wally Olins ; [přeložila Hana Loupová]
    Záhlaví-jméno Olins, Wally, 1930-2014 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Argo : Dokořán, 2009
    Fyz.popis253 s. : il.
    ISBN978-80-257-0158-4 (Argo : váz.)
    978-80-7363-261-8 (Dokořán : váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb001962076
    Edice Zip (Argo : Dokořán) ; sv. 14
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálOn brand
    Předmět.hesla obchodní značky * marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8 , 658.626 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    O značkách
    Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy. Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory jednoho z největších odborníků na danou problematiku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.