Počet záznamů: 1
Marketing: principy a nástroje
Koudelka, Jan - Autor
Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 - 257 s. : il. ; 30 cm
ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.)
Edice učebních textů. Marketing
Vávra, Oldřich - Autor
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 33.041 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing: principy a nástroje / Jan Koudelka, Oldřich Vávra Záhlaví-jméno Koudelka, Jan (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Vysoká škola ekonomie a managementu, 2007 Fyz.popis 257 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-86730-19-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb001761041 Edice/vedl.záhl. Vysoká škola ekonomie a managementu. Edice učebních textů. Marketing Poznámky Terminologický slovník Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vávra, Oldřich (Autor)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL http://toc.nkp.cz/NKC/200711/contents/nkc20071761041_1.pdf Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Načítání…
Počet záznamů: 1