Počet záznamů: 1
L'Etang, Jacquie, 1955- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Portál, 2009 - 338 s. : il. ; 24 cm
ISBN 978-80-7367-596-7 (váz.)
public relations
učebniceSignatura C 336.114 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] Záhlaví-jméno L'Etang, Jacquie, 1955- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Portál, 2009 Fyz.popis 338 s. : il. ; 24 cm ISBN 978-80-7367-596-7 (váz.) Číslo nár. bibl. cnb001965723 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie a rejstřík Originál Public relations Předmět.hesla public relations Forma, žánr učebnice Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 659.4 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.) a zasvěceně mapuje jednotlivé přístupy. Kniha je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musejí efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií. Jacquie L’Etang pracovala v mnoha oblastech PR u společnosti British Council, napsala řadu knih na téma PR. Vede manažerské programy pro PR pracovníky a studenty PR. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1