Počet záznamů: 1  

Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


    1. vyd. - Praha : Univerzita Karlova, 1968 - 124, [1] s. ; 8°
    Československá defektologie ; Tyflopedie
     osoby se zrakovým postižením  speciální pedagogika  tyflopedie  psychologie
     sborníky
    SignaturaC 335.970
    Umístění 376 - Speciální pedagogika
    Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 335.970   

    Údaje o názvuZ teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Univerzita Karlova, 1968 (Brno : Tisk 2)
    Fyz.popis124, [1] s. ; 8°
    Číslo nár. bibl.cnb000423980
    Edice Československá defektologie
    PoznámkyNěmecký a ruský souhrny a obsah
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla osoby se zrakovým postižením * speciální pedagogika * tyflopedie * psychologie
    Forma, žánr sborníky
    Konspekt376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    MDT 316.344.6-056.262 , 376 , 376.1-056.262 , 159.9 , (081)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru376 - Speciální pedagogika
    Druh dok.KNIHY
    Z teorie pedagogiky a psychologie zrakově postižených
    Obsah: J. Jesenský: Vývoj a perspektivy československé tyflopedie; A. Rýmlová: Vnímání tvarů tupozrakými a šilhavými žáky; V. Kratochvílová: Vliv barev na zapamatování geometrickych tvarů; K. Skala, Z. Matějček: Parciálnost acelistvost zrakového vnímání se zřetelem k dětem předškolního věku; J. Jesenský: Resocializace později osleplých jako pedagogický problém; M. Vosoba: Některé nové tendence ve výuce žáků s vadami zraku v učňovské škole; H.Vágnerová: K problematice čtení slabozrakých žáků; J. Jesenský: K charakteru grafiky jako prostředku vzdělávání nevidomých. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.