Počet záznamů: 1  

Marketing v cestovním ruchu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jakubíková, Dagmar, 1948- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2009 - 288 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 978-80-247-3247-3 (brož.)
    Marketing
     marketing  cestovní ruch
     příručky
    SignaturaC 336.043
    Umístění 338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Marketing v cestovním ruchu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 336.043 v1   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 336.043   

    Údaje o názvuMarketing v cestovním ruchu / Dagmar Jakubíková
    Záhlaví-jméno Jakubíková, Dagmar, 1948- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2009
    Fyz.popis288 s. : il. ; 24 cm
    ISBN978-80-247-3247-3 (brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb001990507
    Edice Marketing (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Předmět.hesla marketing * cestovní ruch
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 338.48 , 658.8 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru338.3/.4 - Výroba a služby podle odvětví. Cestovní ruch
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v cestovním ruchu
    V praktické a čtivé publikaci se dozvíte, jak aplikovat marketing v jednotlivých sektorech cestovního ruchu: v cestovních kancelářích a agenturách, v ubytovacích, stravovacích a dopravních službách i v turistických destinacích. Od principů marketingu a podnikatelských koncepcí, zvláštností marketingu služeb a neziskových organizací autorka pokračuje k podrobnějšímu výkladu jednotlivých kroků marketingového řízení a jeho informačního zajištění marketingovým informačním systémem. Zvláštní pozornost věnuje různým podobám marketingového mixu a jednotlivým nástrojům rozšířeného klasického marketingového mixu v oblasti služeb cestovního ruchu, kterými jsou produkt, cena, distribuce a místo prodeje, marketingová komunikace, tvorba balíčků služeb, tvorba programů, spolupráce, procesy a především lidé, kteří se na tvorbě a distribuci služeb podílejí a ovlivňují je. Text obsahuje nejen nejnovější teoretické poznatky, ale je doplněn i mnoha příklady a případovými studiemi z české a zahraniční praxe. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.