Počet záznamů: 1
Příjemné závislosti
V Brně : Moravská galerie, 2009 - 113 s. : il. (některé barev.) ; 26 cm
ISBN 978-80-7027-203-9 (brož.)
Pátek, Jiří, - Autor
20. století
amatérská fotografie umělecká fotografie
katalogy výstavSignatura B 49.752 Umístění 77 - Fotografie. Umělecká fotografie Title statement Příjemné závislosti : [inscenovaná fotografie 70. let] = Sweet fixations : [staged photography of the 1970s / autor katalogu ... Jiří Pátek ; anglický překlad Miloš Bartoň, Alan Winsdor] Portion of title Inscenovaná fotografie 70. let Staged photography of the 1970s Par.title Sweet fixations Issue data V Brně : Moravská galerie, 2009 Phys.des. 113 s. : il. (některé barev.) ; 26 cm ISBN 978-80-7027-203-9 (brož.) National bibl. num. cnb001968280 Note Publikace vychází u příležitosti stejnojmenné výstavy konané v Pražákově paláci Moravské galerie v Brně od 17. července do 18. října 2009. Životopisná data a výběr ocenění autorů. Obrazová část je tvořena listy složenými na 8 stran Internal Bibliographies/Indexes Note Obsahuje bibliografické odkazy Language note Souběžný anglický text Another responsib. Pátek, Jiří, 1970- (Author)
Another responsib. Moravská galerie (Brno, Česko). Pražákův palác (Other)
Subj. Headings 20. století * amatérská fotografie - 20. století * umělecká fotografie - 20. století Form, Genre katalogy výstav Conspect 77 - Fotografie. Fotografické postupy UDC 77.03/.08-027.562 , 77.04 , (083.824) Country Česko Language čeština ; angličtina Ve volném výběru 77 - Fotografie. Umělecká fotografie Document kind BOOKS Title statement Pohledávky : vzory smluv a podání / Dagmar Bařinová, Iveta Vozňáková Main entry-name Bařinová, Dagmar, 1966- (Author) Edition statement 2. aktualiz. vyd. Issue data Praha : Grada Publishing, 2003 Phys.des. 128 s. ISBN 80-247-0581-8 National bibl. num. cnb001242502 Fotografie se momentálně nachází ve fázi, která bývá označována jako „doba po umělecké fotografii“. S koncem jedné historické etapy přichází kritické ohlédnutí, které hodnotí, vyjasňuje a nově definuje věci, které byly bez časového odstupu neviditelné.Jednou z cest, jak zpětně pochopit podstatu éry umělecké fotografie, může být analýza fenoménů, které se ocitly na periferii zájmu. Vize fotografie jako umění byla v několika předešlých desetiletích ideou jednotící veškerou aktivitu oboru. Mezery, které zanechala v historii fotografie, sbírkových fondech a ve výstavní činnosti, lze chápat jako přirozené a logicky zdůvodnitelné důsledky působení preferenčního systému směrovaného na jediný úběžník, přesto je třeba je vysvětlit. Projekt Příjemné závislosti se zaměřil na inscenovanou fotografii 70. let, kterou dobová kritika opatřila nálepkami manýrovitosti, vyumělkovanosti a křečovitosti. Snaha vysvětlit důvody takového postoje otevírá tradiční problém poměru amatérské a profesionální fotografie a řadu s ním souvisejících podtémat. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1