Počet záznamů: 1  

Základy marketingu

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kaňovská, Lucie, 1979- - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Akademické nakladatelství CERM, 2009 - 123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 978-80-214-3838-5
    Učební texty vysokých škol
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 32.967
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Základy marketingu
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.967   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 32.967 v1   

    Údaje o názvuZáklady marketingu / Lucie Kaňovská
    Záhlaví-jméno Kaňovská, Lucie, 1979- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Akademické nakladatelství CERM, 2009
    Fyz.popis123 s. : il. ; 30 cm
    ISBN978-80-214-3838-5
    Číslo nár. bibl.cnb001857105
    Edice/vedl.záhl.Vysoké učení technické v Brně. Učební texty vysokých škol
    PoznámkyNad názvem: Vysoké učení technické v Brně, Fakulta podnikatelská
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Vysoké učení technické v Brně. Podnikatelská fakulta
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Základy marketingu
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.